Del dit billede med os

    Ofte stillede spørgsmål

     

    På siden her har vi samlet de typiske spørgsmål vi modtager. Listen opdateres løbende.

    Sidder du med et spørgsmål, som ikke er besvaret nedenfor, så kontakt os.

     

    Vægten stemmer ikke?
    • Vi gør hvad vi kan for at vægten stemmer, når du handler hos os vil den oplyste vægt altid være minimums vægten på det enkelte stykke kød. Så en oplyst vægt på eks. 500 gram, så vil vægten på kødet være minimum 500 gram. Er vægten under vil vi justere din ordre således at prisen bliver mindre end det oplyste.
    • Skulle det ved en fejl vise sig at være stor vægtafvigelse, vil vi kontakte dig inden vi sender varen.
    Hvad er holdbarheden på varen?
    • Alle holdbarheder kan du finde under varedeklarationer ved den enkelte vare. 
    • Kølevarer gives 1-14 dages holdbarhed.
    • frostvarer som sendes til optøning gives 1-5 dages holdbarhed
    • Du skal altid ompakke dine ferskvarer inden de fryses ind
    • Vores labels som følger varerne er altid gældende i forhold til holdbarhed. 
    • Vi anbefaler ikke at opbevare kødet i mere end et døgn efter vakuumpakningen er brudt
    Hvordan leveres kødet?
    • Vi sender alle vores pakker med køle kurer og pakket i flamingokasser med frost elementer. Dette tilsikrer at varerne holder den lovpligtige temperatur under hele transporten. Du har efter modtagelse af kødet frem til kl.20.00 til at få dine varer på køl.
    Mangler og fejl?
    • Opdager du ved modtagelse en fejl eller mangler så kontakt os hurtigst muligt på info@koedboxen.dk med oplysning om ordrenummer og gerne billeder.
    Jeg er ikke hjemme når varen ankommer?
    • Vi leverer med Xpressen. Er du ikke hjemme ved levering, stilles kassen ved din hoveddør med mindre andet er oplyst ved bestilling. 
    • Bor du i opgang ringer Xpressen på ved naboer hvis du ikke svarer. 
    • Kan xpressen mod forventning ikke levere pakken ved din hoveddør kontakter de dig på det oplyste telefon nr. som er afgivet under ordren.
    • Du modtager en sms når din pakke er leveret.
    Kan varen leveres på virksomheds adresse?

    Ja, vi sender gerne pakken til virksomhedsadresser. Her er det vigtigt at du skriver dit navn som modtager og at din virksomhed er bekendt med modtagelsen så de ikke afviser pakken.

    Hvordan laver jeg reklamation?

    Skulle noget ikke leve op til dine forventninger kan du altid sende os en mail på info@koedboxen.dk eller ringe på xxxxxxx og vi vil gøre alt hvad vi kan for at rette op på det hurtigst muligt.

    Er kødet GMO og hormon frit?

    Ja. Vi har indgået samarbejde med leverandører som ikke må sælge kød hvor dyrene har fået hormoner eller GMO foder og vi ønsker heller ikke sælge det.

    Varen lugter ved udpakning af vakuumpakningen?

    Meget af det kød som kommer længere væk fra benyttes modning i vakuumpakning ved temperaturen 0-1 grad, kødet er ofte flere måneder undervejs. Dette kan afgive en særlig duft ved brud af pakningen, denne duft skal foretage i løbet af 5-10 minutter.

    Kan jeg komme ned i butik og handle ved jer?

    Vi er en webshop og alle handler foregår online på vores hjemmeside, ved afslutning af ordre kan du vælge at hente varen på vores lokation i Hirtshals. Det vil være muligt ved udtjekning at vælge dag og tidspunkt for afhentning i forhold til åbningstiderne.

    Hvor tit kan jeg få leveret?

    Vi sender varer ud til hele Danmark en gang i ugen med levering om fredagen, dog ikke til ikke brofaste øer.